Vježbanje prisutnosti u automobilu

Prakticiranjem kratkih, osviještenih stanki onda kada nemamo što drugo raditi doli čekati i biti strpljivi, učimo se kako ih lakše ostvariti u drugim, sličnim situacijama

Svi postajemo nervozni kada se, kasneći na posao, svaki semafor „uroti“ protiv nas ili kada upadnemo u gužvu nakon radnoga dana, a tih nekoliko minuta ili sekundi dok čekamo zeleno svjetlo možemo korisno iskoristiti. Prakticiranjem kratkih, osviještenih stanki onda kada nemamo što drugo raditi doli čekati i biti strpljivi, učimo se kako ih lakše ostvariti u drugim, sličnim situacijama.

„Kada se nađemo u situaciji koju ne možemo promijeniti, sami odlučujemo kako ćemo na nju reagirati. To nam daje osjećaj kontrole u trenucima koje inače ne možemo kontrolirati“, kaže američka učiteljica joge i meditacije Donna D’Cruz. Iako je to lakše reći nego učiniti, Donna savjetuje da prihvatimo trenutak onakvim kakav jest. „Ne možete ‘pokvariti’ meditaciju, zapravo čak i zanovijetajuće misli koje vam se vrte u glavi mogu biti dobre jer vam daju priliku da osvijestite sebe u sadašnjem trenutku.“

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci