Vježba uzemljivanja

Osnovna tehnika koja nam može pomoći osvijestiti svoje tijelo je uzemljivanje.
Vježbu uzemljivanja, preporučuje se, treba izvoditi svakodnevno, barem pet minuta, a poželjno je i dulje. Redovitim uzemljivanjem, osvješćivanjem osjećaja u tijelu i punjenjem svog unutarnjeg tjelesnog prostora steći ćemo osjećaj postojanosti, nepokolebljive snage, prožete blagošću i smirenošću, pa je možemo koristiti na konstruktivan i produktivan način

Što znači biti prisutan u tijelu i kako se to postiže?

Stojeći bosi i blago savijenih koljena (obično se kaže „otključanih“ koljena), usredotočite se na svoje tijelo i osjećaje u njemu. Provedite nekoliko trenutaka fokusirajući se na dah (udah i izdah), a zatim svoju pažnju usmjerite na stopala i osvijestite ih. Osjetite kako vaša stopala dodiruju podlogu na kojoj stojite, teksturu poda pod sobom, osjetite jesu li vam stopala topla ili hladna, jesu li opuštena ili stisnuta...

Postanite svjesni činjenice da ta stopala podržavaju cijelo vaše tijelo i nose vas kroz život. Kad ste na ovaj način spustili, tj. usmjerili svoju svijest u stopala, otvorenih očiju zamislite da iz njih puštate korijenje duboko, duboko, u središte zemlje. Zamislite krupno i sitno korijenje kako se grana svuda pod vama i da vas drži čvrsto uzemljene. Zatim postanite svjesni energije Zemlje. Zamislite je kao energiju narančasto-crvenkaste boje koja prožima cijelu Zemlju.

Dopustite da ta energija uđe u vaše korijenje i, uz svaki novi udah, zamislite kako energija Zemlje – snažna i postojana – ulazi u vaše tijelo, u vaš energetski sustav i osnažuje vas. Zamislite kako narančasto-crvenkasta energija ispunjava vaša stopala, listove, bedra, zdjelicu, predio trbuha, grudi, ramena, ruke, vrat, glavu.

Kad tu energiju osjetite u tijelu, može se dogoditi da vam se ruke, same od sebe, podignu malo uvis i tako ostanu do kraja vježbe. Upijte u sebe ovu energiju; dopustite joj da ispuni svaku vašu stanicu i sve čakre, te osvijestite namjeru da vam ta energija bude na raspolaganju kad god vam zatreba, a naročito u kriznim situacijama kad je neophodno biti priseban i prisutan.

Radite ovu vježbu svakodnevno, bosi i blago savijenih koljena. Ako imate priliku, vježbajte u prirodi, stojeći na zemlji, najbolje u blizini nekog drveta, i uživajte u blagodati svjesnog bivanja u tijelu!

Manja Šumadinac, ipd-center.eu

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci