Može li nam kundalini joga pomoći u pronalasku ljubavi?

Mnogi se ljudi okreću kriyama iz kundalini joge da bi „otključali“ svoje srce, otpustili strahove iz prošlih odnosa i pronašli novu ljubav. Iskušajte kriyu za kreiranje ljubavi prema sebi i privlačenje romantične ljubavi. Promijenit će vašu vibraciju, energiju, odnose i život!

Prizovite ljubav

Kriye, tehnike iz prakse kundalini joge, bazirane na meditacijskom fokusu i određenim tehnikama disanja, toliko su jednostavni a učinkoviti alati za postizanje dubokih promjena. Jedna od njih je kriya za kreiranje ljubavi prema sebi kojom pozivamo ljubav u svoj život a umanjujemo strah.

 „Ova kriya otvara srce, stvara pozitivan odnos prema sebi i čini nas dostupnijima za primanje ljubavi“, kaže učiteljica kundalini joge Ljiljana Valdec Horvat, duhovnog imena Sat Kriya Kaur koja ovu vježbu često prakticira na svojim radionicama. 

Da biste primijetili promjene, vježbu je potrebno izvoditi svakodnevno, u ciklusu od 11 ili 40 dana.

1. Namjestite se u ugodnom sjedećem položaju, lotusu ili polulotusu tako da kralježnica bude uspravna. Možete sjesti i na stolac, ali je tada važno da su vam stopala na podu i da noge nisu prekrižene. Zatvorite oči, fokusirajte se na sredinu brade. Desnu ruku držite oko sedam centimetara iznad glave – time blagoslivljamo sami sebe, a lijevu sa strane tijela, dlanom okrenutim prema naprijed – čime blagoslivljamo drugu osobu ili svijet. U ovom položaju, dišite duboko i dugačko najmanje tri a najduže 11 minuta.

2. Ispružite obje ruke ispred tijela paralelno s podom, s dlanovima okrenutim prema dolje. Budite i dalje fokusirani na sredinu brade i dišite duboko ili jednu ili tri minute. Ako ste u prvom dijelu kriye disali tri minute, u drugom dijelu vježbe neka to bude jedna minuta, a ako ste disali 11 minuta, onda drugom dijelu vježbe posvetite tri minute.

3. Podignite ruke iznad glave s dlanovima okrenutim prema naprijed. Dišite duboko od jedne do tri minute, s fokusom na sredinu brade. I u ovom dijelu vježbe vrijedi pravilo kao u prethodnoj vježbi.

4. Kad ste gotovi, udahnite, zadržite dah koliko vam je ugodno, istežući ruke prema nebu što više možete pa izdahnite. Ponovite još dva put.

5. Opustite se par minuta u tihoj meditaciji (sjedeći ili ležeći) osjećajući energije svog tijela i daha.

Ljiljana Valdec Horvat, učiteljica kundalini jogeLjiljana Valdec Horvat, učiteljica kundalini joge

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci