Meditacijom do ravnog trbuha

Jeste li ikada razmišljali postaviti alarm tijekom dana kako biste se prisjetili osvijestiti disanje, pa čak se i prepustiti kratkoj meditaciji? Možda vas na to ponuka istraživanje koje potvrđuje kako takva praksa pomaže i u gubljenju kilograma

Za sve je kriv šećer

Kanadska nutricionistkinja Meghan Telpner za "šlauf" koji nikako ne uspijevamo skinuti okrivljuje povišene razine šećera u krvi. Naime, rafinirani ugljikohidrati i šećeri uvelike povećavaju razinu šećera u krvi, koji potom regulira gušterača lučenjem inzulina.

Inzulin ujedno, ističe nutricionistkinja, signalizira tijelu da skladišti masnoće u području abdomena. Šećeri iz hrane utječu i na nadbubrežnu žlijezdu i lučenje hormona stresa, a istraživanje sa sveučilišta Yale povezalo je povećanu izloženost kortizolu s povećanim trbušnim naslagama masnoga tkiva.

Stoga, Meghan Telpner, uz balansiran i zdrav doručak koji se sastoji od namirnica niskog glikemijskog indeksa (npr. poširanih jaja, proteinsko-voćnih ili povrtnih smoothieja, kaše od cjelovitih žitarica) savjetuje prakticiranje meditacije.

Dijeta i vježbanje neće napraviti ništa ako ne činite i...

„Dijeta i vježbanje su važni, ali će biti manje učinkoviti ako naša glava kipti od stresa i uznemirujućih misli“, kaže Telpner preporučujući meditaciju kao dodatnu strategiju. Meditacija snižava razinu hormona stresa, a ujedno poboljšava san, smanjuje krvni tlak i poboljšava imunitet.

Ne trebate provesti sate u meditaciji da biste postigli takav učinak jer Meghan Telpner kaže kako je dovoljno ujutro nakon buđenja napraviti 10 dubokih, svjesnih udisaja te postaviti alarme za kratke odmore posvećene svjesnom disanju tijekom dana.

„Neka oni budu alternativa jutarnjoj dozi kofeina ili popodnevnim slatkišima.“ A od ostalih aktivnosti, Telpner predlaže šetnje, boravak u prirodi, vježbanje joge ili jednostavno – kratko drijemanje.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci