Meditacija za šestu čakru

Manjak energije, gubitak životne radosti i slabljenje kognitivnih funkcija redovito prate stres i pretrpanost poslom. U oslobađanju od mentalnog umora pomaže kratka meditacija prije spavanja

"Prespavajte" mentalni umor

Pripremajući predavanje o šestoj čakri, američka učiteljica kundalini joge Catie Joyce otkrila je kratku, trominutnu meditaciju kojom se stimulira hipofiza te uravnotežuje šesta čakra (povezana s mozgom i hipofizom). Zahvaljujući tome, nestaje mentalni umor te se obnavlja energija.

Catie upozorava da se ta meditacija izvodi samo ako se poslije nje možemo opustiti te dodaje da je savršeno vrijeme prije spavanja, kad se i sama njome oslobađa uzroka mentalnog stresa, čime stvara prostor za novu energiju. Važna je i redovitost, pa što se više dana zaredom izvodi meditacija, to se bolje obnavlja energija.

Kako se izvodi

Sjednite prekriženih nogu, na stolicu ili na krevet uspravne kralježnice. Centrirajte se tako da triput otpjevate om, čime se povezujemo s mudrošću u sebi i oko nas. Tajmer namjestite na 3 minute. Isprepletite prste tako da je desni palac na lijevom palcu, a da su kažiprsti ispruženi i oslonjeni jedan o drugi. Ruke su 10-ak centimetara od vašeg tijela, a kažiprsti usmjereni prema gore i van pod kutom od 60 stupnjeva.

Zaklopite oči i usredotočite se na područje između svojih očiju, treće oko. Počnite pjevati dugi Ong izvlačeći zvuk iz svakog slova dok ne ostanete bez zraka. Izdahnite i ponavljajte 3 minute. Zvuk će vibrirati u vašoj nosnoj šupljini – ta vibracija stimulira hipofizu. Kada tajmer odbroji 3 minute, udahnite i 10 do 20 sekundi zadržite dah. Izdahnite i opustite se. 

Patricia Lucija Tomasović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci