Meditacija srca Joea Dispenze

Dr. Joe Dispenza, autor bestselera Placebo ste vi i Stvorite novo ja, u svojoj zadnjoj knjizi Ostvari svoje neograničene sposobnosti (izdanje Planetopija) opisuje kako možemo postići srčanu koherenciju i koje su dobrobiti tog stanja. Meditacija srca blagotvorno djeluje na snižavanje krvnoga tlaka, poboljšava živčani sustav, ravnotežu hormona i funkcioniranje mozga te povećava mentalnu jasnoću i omogućuje bolje donošenje odluka. Evo kako se prakticira

Prakticira se tako da zatvorite oči, dopustite tijelu da se opusti i usredotočite se na srce. Počnite udisati i izdisati iz središta srca te nastavite sve polaganije i sve dublje. Kad vam um odluta, vratite pozornost i svjesnost prsnome košu, srcu i disanju. Zatim, i dalje usredotočeni na srce, oživite neke od uzvišenih emocija (npr. zahvalnost, uvažavanje, nadahnuće, slobodu, dobrotu, nesebičnost, suosjećanje, ljubav i radost) nastavljajući disati iz središta srca. Kad te emocije osjetite u području prsa, pošaljite tu energiju iz svojega tijela i povežite je sa svojom namjerom. Nastavite odašiljati tu energiju i namjeru svuda oko sebe.
Počnite vježbati deset minuta i svakog dana pokušajte produljivati vrijeme vježbanja, savjetuje Dispenza, ili programirajte alarm na telefonu da vas na meditaciju podsjeća četiri puta dnevno, a kada se oglasi, odvojite minutu ili dvije da biste osjetili uzvišene emocije srca.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci