Meditacija srca Joea Dispenze

Dr. Joe Dispenza, autor bestselera Placebo ste vi i Stvorite novo ja, u svojoj zadnjoj knjizi Ostvari svoje neograničene sposobnosti (izdanje Planetopija) opisuje kako možemo postići srčanu koherenciju i koje su dobrobiti tog stanja. Meditacija srca blagotvorno djeluje na snižavanje krvnoga tlaka, poboljšava živčani sustav, ravnotežu hormona i funkcioniranje mozga te povećava mentalnu jasnoću i omogućuje bolje donošenje odluka. Evo kako se prakticira

Prakticira se tako da zatvorite oči, dopustite tijelu da se opusti i usredotočite se na srce. Počnite udisati i izdisati iz središta srca te nastavite sve polaganije i sve dublje. Kad vam um odluta, vratite pozornost i svjesnost prsnome košu, srcu i disanju. Zatim, i dalje usredotočeni na srce, oživite neke od uzvišenih emocija (npr. zahvalnost, uvažavanje, nadahnuće, slobodu, dobrotu, nesebičnost, suosjećanje, ljubav i radost) nastavljajući disati iz središta srca. Kad te emocije osjetite u području prsa, pošaljite tu energiju iz svojega tijela i povežite je sa svojom namjerom. Nastavite odašiljati tu energiju i namjeru svuda oko sebe.
Počnite vježbati deset minuta i svakog dana pokušajte produljivati vrijeme vježbanja, savjetuje Dispenza, ili programirajte alarm na telefonu da vas na meditaciju podsjeća četiri puta dnevno, a kada se oglasi, odvojite minutu ili dvije da biste osjetili uzvišene emocije srca.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci