Meditacija koja nam pomaže da lakše prihvatimo buku oko sebe

Ovom kratkom meditacijom možemo utjecati na to kako slušamo i doživljavamo zvukove oko sebe

Kad ste posljednji put čuli zvuk tišine? Danas je praktično nemoguće izbjeći neprestanu izloženost zvukovima. Zato, "promijenimo kako slušamo umjesto da pokušavamo utjecati na ono što slušamo", kaže Courtney Sunday, učiteljica meditacije, wellness coach i autorica knjige Mindfulness For PMS, Hangovers And Other Real World Situations. Predlaže meditaciju kojom ćemo, umjesto da se isključimo iz njega, pozvati svijet unutra na receptivan način.

Sjednite na mjesto na kojemu možete čuti zvukove izvana i iznutra. Pustite da se ti zvukovi miješaju otprilike minutu. Zamislite sebe kao središte u koje dolaze zvukovi iz svih smjerova. Osjećajte kao da se svaki zvuk kreće prema vama a da ne prodire u vas. Osjećajte kako postajete sve otvoreniji i opušteniji. Osjećajte zahvalnost za sve što čujete i doživljavate.

"Vi ste dio ovog aktivnog svijeta i imate priliku napraviti korak natrag i biti promatrač", kaže Courtney Sunday. Svako toliko, čak i na milisekundu, nema nikakvih zvukova – možete li ih čuti? "Jednom kad ih čujete, nijedan vas zvuk ne može ometati. Shvaćate da zvukovi dolaze i odlaze, da su blizu i daleko, no da uvijek prolaze." Zato prihvatite svoj bučan život jer "on je nevjerojatan primjer prolaznosti svega oko vas."

Izvor: tujawellness.com

Patricia Lucija Tomasović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci