Chandra – vizualizacija Mjesečeve svjetlosti

Ova je vježba dio antistresnog programa hormonalne joge, idealna je za otpuštanje stresa i smirenje prije spavanja

Sjednite uspravnih leđa, noge ugodno prekrižite, dlanovi su u zatvorenoj jnana mudri (mudra opuštanja – kažiprst u korijenu palca, ostala tri prsta ispružena, aktivira gornji dio pluća).

Koncentrirajte se na čakru Ajna, mjesto između obrva. Zamislite da se nalazite na pješčanoj plaži, noć je, more je potpuno tamno, a nebo puno zvijezda. Jedino se u daljini nazire bijela pjena valova. Iznenada se na horizontu pojavljuje bijela svjetlost, izlazeći puni Mjesec koji cijelu uvalu obasjava ugodnom mliječnom svjetlošću. Mjesec se nalazi direktno ispred vas, usredotočite se na njega...

Zatim zatvorite oči, opustite cijelo tijelo i lagano udahnite kroz nos i zamislite da Mjesečeva svjetlost nježno prodire u vaše čelo. S vašim izdahom, svjetlost se širi i ispunjava cijelu glavu. Koncentrirajte se nekoliko sekundi na tu energiju, probajte osjetiti kako ispunjava svaki kutak vaše glave i ostavlja vas s osjećajem dubokog mira i opuštenosti. Zatim udahnite, skupite svu Mjesečevu svjetlost u centru svoje glave, u jednoj, jedinoj malenoj točki veličine graška (u hipofizi) i lagano izdahnite. Osjetite kako se Mjesečeva svjetlost širi vašim tijelom i ispunjava svaku vašu stanicu. Probajte vizualizirati svoje tijelo, okupano bijelom, mliječnom svijetlošću koja vas ispunjava dubokim mirom i opuštenošću.

Vježbu vizualiziranja Mjesečeve svjetlosti možete ponoviti nekoliko puta. Vrlo je ugodna ako se ponavlja navečer u krevetu, neposredno prije spavanja, naročito za osobe koje imaju problema s nesanicom.

Renata Reiner

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci