Vježba opraštanja nakon koje ćete više skakati

Ima jedna vrlo zanimljiva stvar vezana uz ljudski mozak kada je riječ o opraštanju. A to je da nam daje sposobnost da više skočimo. Profesor Xue Zheng sa škole za menadžment Erasmus University's Rotterdam dokazao je da opraštanje čini tijelo snažnijim. On kaže: "Naše istraživanje pokazuje da oni koji opraštaju vide svijet manje obeshrabrujućim i bolji su u izvođenju izazovnih tjelesnih zadataka". Opraštanje nas čini jačima i fizički, nevjerojatno. Isprobajte vježbu

"Tako na primjer, kad oprostimo nekome za nešto što nam je učinio, naša sposobnost vertikalnog skoka se povećava. Ispitanici koji su dobili zadatak uspeti se na brdo, izjavili su da je uspon bio manje naporan nakon što su napravili vježbu opraštanja. Riječ je o jednostavnoj zen vježbi.

Ne biste vjerovali, ali čak i kada vas konobar u kafiću prevari za nekoliko kuna, ta negativnost ostaje u vama. Stoga je odlično svakog jutra napraviti vježbu opraštanja. Pokušajte, može vam donijeti samo dobro", savjetuje Vishen Lakhiani, autor knjige Kod izvanrednog uma, i osnivač Mindvalley, jedne od najbrže rastućih tvrtki za osobni rast.

Vježba opraštanja

Minutu ili dvije razmislite i osjećajte ljutnju na sebe zbog nečega što se nekada učinili ili na nekoga drugog tko vam je učinio nešto nažao. Nakon najviše dvije minute zaustavite taj osjećaj. Zamislite sebe u mlađim danima ili osobu na koju ste ljuti i pokušajte suosjećati s njom. Zapitajte se zbog čega je to učinila? Je li u djetinjstvu doživjela nešto ružno?

U knjizi Neala Donalda Walscha Razgovori s Bogom, Bog je rekao: "Nisam ti poslao ništa osim anđela". Svaka osoba koja uđe u naš život, kakva god bila, anđeo je koji nas je došao nečemu poučiti. Još jedna izreka može pomoći u razumijevanju i opraštanju, a to je "Povrijeđeni ljudi povrjeđuju." A mi možemo prekinuti taj lanac povrjeđivanja, kako se ne bi nastavljao time što ćemo mi nekoga povrijediti.

Suosjećanje je najviši oblik učenja i najviši oblik inteligencije koji možemo razviti jer nam omogućuje da vidimo stvari s gledišta druge osobe.

Dakle, u drugom dijelu vježbe jednostavno suosjećamo s osobom, šaljemo joj ljubav i na kraju zagrlimo tu osobu. Ili ako opraštamo sebi, zagrlimo sebe. To ne znači da ćemo odmah biti u stanju oprostiti. Za neke su povrede potrebne godine. Ali ovo je prvi korak. Probajte ovu vježbu, savjetuje Vishen Lakhiani iz Mindvalley, vidjet ćete da je vrlo moćna.

Pripremila Snježana Krčmar

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci