Udahnite i samo budite! Anksioznosti se možemo riješiti u 5 koraka

U svijetu prepunom rada, rada i samo rada, od vitalne je važnosti odvojiti trenutak da samo udahnete, da samo budete. Tome nas uči mindfulness praksa...

Tjeskoba ne živi u sadašnjem trenutku

Ako želite pobijediti tjeskobu, potrebno je živjeti u trenutku, živjeti u dahu. Riječ je o tome da si dopustimo da sadašnji trenutak vidimo jasno. Kad to počnemo učinkovito raditi, to može pozitivno promijeniti način na koji sebe vidimo i, naravno, svoj život.

Sadašnji trenutak nije nužno mjesto odmora. Mindfulness praksa može nas dovesti u kontakt s našim stresovima i tjeskobom, i zato može biti od velike pomoći. Tjeskoba je način na koji naše tijelo kaže da odjednom doživljava previše stresa. To se može dogoditi i najboljima od nas.

Mindfulness praksa pomaže da se umirimo, pojačava koncentraciju i omogućava nam da budemo u sadašnjem trenutku. Sljedeći put kada ste tjeskobni ili previše napeti, iskušajte neki od ovih savjeta:

1. Svaki dan primijetite da "vi jeste"

Čak i dok se bavimo svojim svakodnevnim životom, možemo primijetiti različite senzacije, hranu koju jedemo, zrak koji se kreće oko naših tijela dok hodamo... Sve ovo možda zvuči vrlo malo, ali ima ogromnu snagu da prekine autopilota kojeg sebi postavljamo svakodnevno i definitivno nam može dati novu perspektivu života.

2. Isprobajte nešto novo

Isprobavanje novih stvari, poput sjedenja na drugom mjestu tijekom sastanaka ili čak odlaska negdje drugdje na ručak, može vam pomoći da svijet primijetite na nov način.

3. Pripazite na svoje misli

Nekim je ljudima vrlo teško vježbati mindfulness. Čim prestanu raditi ono što rade, u njima se nagomila puno misli i briga. Moglo bi biti korisno naučiti da praksa mindfulnessa nije usmjerena na to da te misli nestanu, već na njihovo promatranje kao mentalne događaje koji se događaju istovremeno.

4. Navedite svoje misli i osjećaje

Da bi razvili svijest o ponavljajućim mislima i osjećajima, nekim ljudima je korisno da ih imenuju.

5. Oslobodite se prošlosti i budućnosti

Mindfulness možete vježbati bilo gdje, ali posebno će vam biti korisno imati ovaj pristup ako shvatite da ste nekoliko minuta bili zarobljeni u proživljavanju problema iz prošlosti ili unaprijed proživljavanju budućih briga.

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci