Tehnike poboljšanja koncentracije i fokusa

Želite li dugoročno vježbati fokusiranje, u tome vam mogu pomoći i određene tehnike koje možete uvesti kao dio dnevne rutine...

a) Tehnika dubokog disanja. Udahnite duboko kroz nos i pri tome brojite do četiri. Zadržite dah i brojite do četiri. Izdahnite na usta i pritom brojite opet do četiri. Zadržite dah brojeći do četiri i potom krenite ispočetka. Ponovite ovu vježbu tri, četiri puta.

b) Meditacija. Meditacija potpomaže fokusiranje i uči vas kako ostati u trenutku, umanjuje stres i poboljšava vašu sposobnost jasnog razmišljanja. Odaberite bilo koji oblik meditacije i svakodnevno je prakticirajte.

c) Vizualizacija. Svakog dana odredite neki cilj koji želite postići i vizualizirajte njegovo ostvarenje u što više detalja.

d) Tehnike opuštanja. Prije pristupanja zadatku osvijestite u kakvom ste stanju i odvojite 5 - 15 minuta za opuštanje. Ovako uloženo vrijeme na početku znatno može pomoći boljem fokusiranju i povećanju produktivnosti.

e) Svjesnost sadašnjeg trenutka. Nastojite biti koliko god možete prisutni u sada i ovdje, što god činili. Pokušajte ne razmišljati ni o čemu drugome. Vježbajte to za svaku aktivnost koju radite jer na taj način jačate svoju snagu fokusiranja, ali i svoju mentalnu snagu.

Fokus - unaprijedite najvažniju vještinu današnjeg doba

Savjeti za poboljšanje fokusa

Vježbe za unapređenje fokusa

Vrijeme vam curi kroz prste? Evo kako ga zaustaviti

Mirta Fraisman Čobanov

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci