Dvije greške koje često radimo: Ne pogoršavajte ionako stresnu situaciju

Mnogi se od nas teško nose sa stresom i nesvjesno čine stvari kojima zapravo pogoršavaju svoje zdravlje, a da toga nisu ni svjesni

Dvije greške s kojima se vrtimo u začaranom krugu

Živimo u svijetu punom obaveza, notifikacija, brzih informacija i nevjerovano brzih promjena. Više nego ikada podložniji smo stresu, na poslu, kod kuće, u trgovini, u prijevozu... Uzročnici stresa su svuda oko nas, a ako ne znate kako se zaštiti, stalna izloženost stresu može se negativno odraziti na vaše mentalno i fizičko zdravlje.

Postoje dvije greške koje ljudi često prave kada su uznemireni, a nisu svjesni da ovako samo pogoršavaju svoje stanje:

1. Pretvarate se da ste dobro

U ovoj situaciji potiskujete svoj stres i negativne osjećaje. Potisnute emocije uvijek u jednom trenutku izađu na površinu, a što su duže potisnute i što se više talože, više štete mogu napraviti. Također, kada skrivate svoje emocije, umanjujete mogućnost da vam bliski ljudi pomognu, daju vam savjet ili vas motiviraju. Uvijek pokažite kako se osjećate, ali to učinite kroz zdravu komunikaciju.

2. Iznova pričate o situaciji zbog koje ste pod stresom

Sasvim je u redu ispričati prijateljima i obitelji što vam se dogodilo, razgovor je neophodan kako bismo razumjeli svoje emocije i zatražili pomoć od drugih, kao što smo već napomenuli. Ipak, ako stalno ponavljate situaciju koja vam se dogodila i više puta je prepričavate, vi samo "duplirate" osjećaj uznemirenosti. Svaki put kada pričate u određenoj situaciji ponovo prolazite kroz taj stres i negativne emocije. Kada se neke stvari završe i kada ih podijelite s bliskim ljudima, ostavite ih u prošlosti, izvucite lekciju i nastavite dalje.

Kada se suočite sa stresom, pokušajte se opustite vježbama disanja, meditacijom, slušanjem muzike, vježbanjem joge, a jedan od najboljih ispušnih ventila je boravak u prirodi i tišini.

Izvor: Sensa.rs

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci