Smanjite buku u svom životu, isprobali smo 3 tihe metode

Buka u vašem životu može stvoriti unutarnji niz misli, osjećaja i stavova koji vas mogu iscrpiti i biti štetni za vaše samopouzdanje. Onako kako vi sebe doživljavate u vanjskom svijetu rezultira zrcalnom slikom koju imate u svom umu

Djeluje li vam vaš život ikad previše bučno?

Telefon vam zvoni tijekom dana i noći - telefonski pozivi, tekstualne poruke, e-mailovi i ažuriranja na društvenim mrežama.

Vaša se djeca svađaju. Pas neće prestati lajati. Vaša prijateljica neprestano govori o novom muškarcu kojeg viđa. 

Ili je možda buka prvenstveno u vašoj glavi. Zabrinuti ste zbog svih stvari koje morate obaviti, vrtite u glavi nesuglasicu sa suradnikom i pitate se zašto na Instagramu niste dobili više lajkova. I mali glas u vašoj glavi neprestano vas podsjeća da niste dovoljno dobri za pokretanje posla o kojem ste sanjali. 

To je unutarnja zaposlenost

Buka u vašem životu može stvoriti unutarnji niz misli, osjećaja i stavova koji vas mogu iscrpiti i biti štetni za vaše samopouzdanje. Onako kako vi sebe doživljavate u vanjskom svijetu rezultira zrcalnom slikom koju imate u svom umu.

Dakle, u brzom tehnološkom svijetu u kojem se možete povezati s gotovo bilo kime ili bilo čim u bilo kojem trenutku, kako smanjiti buku i poboljšati način na koji mislite o sebi?

Evo tri prijedloga: 

1. Oponašajte uspjeh

Uspješni ljudi su disciplinirani i ne podnose puno ometanja u svom životu.

Dakle, ako želite stvoriti bolju sliku o sebi, ugledajte se na nekoga tko već pokazuje karakteristike i način života o kojem sanjate. Proučite što radi, kako razgovara i kako se nosi sa sobom. Oponašanje te osobe uklonit će velik dio buke u vašem životu dok se koncentrirate na uspjeh koji želite. 

2. Stvorite granice

Uspostavljanje osobnih granica pomaže vam u definiranju onoga što volite i ne volite. Kada postavite granice, vi određujete kako će se prema vama postupati i kako ćete odgovoriti. Te su granice ključne za uklanjanje buke i stvaranje zdravih odnosa i zdravog života.

Evo tri osnovne vrste granica:

• Mentalna: Mentalne granice uključuju svjesnost i kontrolu svojih misli, osjećaja, vrijednosti, uvjerenja, potreba, želja i mišljenja dok komunicirate s drugima ili sa sobom. Poznavanje mentalnih ograničenja omogućuje vam pozitivne, produktivne i ugodne međuljudske odnose.

A razumijevanje moći samogovora i poduzimanje koraka za održavanje pozitivnog ima dodatnu prednost povećanja vašeg samopoštovanja i poboljšanja slike o sebi.

Uspostavljanje učinkovitih mentalnih granica omogućuje vam da postanete vođa, a ne sljedbenik.

• Upravljanje impulsima: Postavljanje granica u izborima i odlukama omogućuje vam kontrolu nad impulsima, poput odvlačenja pažnje s društvenih mreža, e-mailova ili misli dok radite na nečem drugom. 

Upravljanje impulsima možete svladati izgovaranjem "ne" kad vam um odluta na stvari, ideje ili razgovore koji nisu važni. Vježbajte ovu vještinu svaki dan. 

• Fizička: U manjoj mjeri stvaranje fizičkih granica također vam može pomoći da smanjite buku. Biti svjestan svog osobnog prostora i komunicirati s njim omogućuje vam smanjenje buke dajući ljudima do znanja što vam je neprihvatljivo i distancu koju trebate. Također gradi vaše samopoštovanje.

3. Ograničite društvene mreže 

Mnogo je blagodati društvenih mreža. Omogućuje nam upoznavanje ili stvaranje prijatelja za cijeli život. Može ojačati socijalnu svijest i empatiju. I daje nam platformu za prezentaciju naše kreativnosti. 

Međutim, društvene mreže mogu stvoriti značajnu distrakciju u našem životu. 

Na primjer, postoji velika šansa da slijedite barem jednu poznatu osobu na društvenoj mreži. Ako ne, vjerojatno vas je u postovima slavnih označio prijatelj.

Nije neobično da ljude privlači stil života slavne osobe, dom i nevjerojatni odmori. Nema ništa loše u tome da želimo više - mi smo za to stvoreni.

Međutim, praćenje poznatih ili bilo koga drugog do mjere da odvlači pozornost od vlastitih ciljeva stvara buku, a možete se osjećati neadekvatno ako se uspoređujete s drugima.

Društvene mreže trebale bi biti siguran prostor, ali nemojte si dopustiti da vas uvuku u komentare i rasprave. Ograničite svoje vrijeme na društvenim mrežama na dva ili tri posjeta i ne duže od 20-30 minuta dnevno. 

Također, neka vaša iskustva na društvenim mrežama budu pozitivna, pa pratite samo inspirativne stranice i sadržaje koji vam pomažu da postanete bolja verzija sebe. Nemojte se uspoređivati s onime što drugi objavljuju.

Izdizanje iznad normi

Naša kultura unosi buku u svakodnevni život. A ta buka može nam stvoriti strah, oskudicu i osjećaj nedostatka. 

Ali ljudi su stvorili kulturu. Bog je stvorio nas.

Ne morate podleći kulturnim normama ili zastarjelom programu po kojem živite desetljećima. Umjesto toga, možete odabrati nove obrasce za sebe, uključujući izgled, osjećaje, zaradu, liječenje, postavljanje za vas prihvatljivih granica u odnosima s drugima i sve druge odluke koje donosite. 

Vi ste stvarni, savršeni, bezgranični i uvijek tražite načine da rastete. Da vaša slika o sebi odražava ovu lijepu istinu, vaš bi život bio IZVANREDAN. 

No je li to zaista moguće? 

Možda.

Iz toga proizlazi da su ljudi poput Isusa, Gandhija i Majke Tereze imali sliku o sebi koja je odražavala njihovo istinsko ja.

Ali nije vam potrebna "savršena" slika o sebi da biste živjeli ispunjeniji i zadovoljavajući život. Samo utišavanje buke i stvaranje pozitivnije slike o sebi od ove koju imate sada, dovoljno je da svoj život podignete na novu razinu.

Izvor: proctorgallagherinstitute

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci