Depresija nije jedini problem. Prepoznajte simptome lošeg mentalnog zdravlja prije nego što bude kasno

Mentalno zdravlje puno je više od pukog osjećaja depresije ili tjeskobe. Ako ne prepoznate kako se osjećate i ne shvatite zašto, tada se vaši simptomi mogu i dalje pogoršavati i na vas utjecati fizički

Simptomi koje možete osjetiti ako ste lošeg mentalnog zdravlja

Jedna od najboljih stvari koje možete učiniti za poboljšanje mentalnog zdravlja je vježbanje pažljivosti i naučiti prepoznati kada se osjećate loše i koji događaji to uzrokuju. Često vaši simptomi mogu nastati zbog nezadovoljstva vašim trenutnim životom.

Umjesto da vjerujete da su vaše brige o mentalnom zdravlju negativne stvari, pokušajte to preoblikovati i smislite načine kako promijeniti okolnosti i postupke kako biste se osjećali bolje i živjeli sretnijim životom. Budite svjesni svog raspoloženja i drugih uobičajenih naznaka da nešto nije u ravnoteži, poput sljedećih simptoma.

Nedostatak sna

Uznemirenost u vašem mentalnom zdravlju može znatno utjecati na kvalitetu sna. Možda vam se čini da ne možete isključiti negativne misli, pa ležite budni cijelu noć. Ili biste mogli ostati budni razmišljajući o prošlim problemima ili se buditi u rane jutarnje sate zbog budućih problema. Ako je loš san uobičajen, možete početi osjećati simptome nedostatka sna. To može biti bilo što, od osjećaja umora tijekom dana, problema s koncentracijom ili čak zaboravnosti.

Dugotrajni problemi sa spavanjem mogu rezultirati opasnim situacijama, poput pospanosti tijekom vožnje ili halucinacija. Ako vam se to događa, razmislite o tome da potražite pomoć liječnika. Pokušajte razviti noćnu rutinu za opuštanje. Meditacija je sjajan način da isključite misli koje kruže i samo budete u trenutku. Čak i kratka meditacija može imati velik utjecaj.

Zabrinutost

Zabrinutost zbog velikog događaja nešto je što većina ljudi povremeno doživi, ali onima koji imaju mentalnih problema to može postati opsesija. Kad previše razmišljate o svojim reakcijama od prošlog tjedna ili se mučite zbog radnog sastanka koji imate u petak, vrijeme je da nešto poduzmete. Ovaj obrazac razmišljanja može pogoditi bilo koju dob, a čak i mala djeca često imaju svoje brige.

Umjesto da se zadržavate na svim mogućim načinima na koje stvari mogu krenuti po zlu, razvijte plan kako biste sebi pružili najbolje šanse za uspjeh. Pripremite se za prezentaciju na poslu ili smislite nekoliko točaka za razgovor na zabavi s novim ljudima. A onda pustite. Ako vam se teško prestati zabrinjavati, možete razmisliti o tome da uložite svoje vrijeme i energiju u istraživanje duhovne prakse koja će vam pružiti mir i odvojiti vaš um od drugih stvari.

Izolacija

Ljudi s mentalnim problemima često se povuku i izoliraju od obitelji i prijatelja. Ako vam nedostaje društveni život, bavite se novim hobijem. Naučite čitati tarot karte ili se pridružite internetskom forumu koji raspravlja o obostranom interesu za astrologiju. Ovo može biti prvi korak ponovnog uspostavljanja odnosa s okolinom.

Problemi sa želucem

Pretjerani stres i anksioznost mogu naštetiti želucu i uzrokovati mučninu, žgaravicu ili proljev. Borite se protiv ovih simptoma prepoznavanjem izvora mentalnih problema. Jednom kada otkrijete u čemu je problem, možete raditi na njegovom ispravljanju.

Zlouporaba supstanci

Zlouporaba alkohola ili uzimanje droga uobičajeni su bijeg onih koji pate od mentalnih problema. Koriste se za zaborav i samoliječenje, ali ovo je nezdrav način za suočavanje.

Umjesto toga, upoznajte i prihvatite sebe onakvima kakvi jeste. Pronađite zajednicu ljudi u koju možete otići radi utjehe i podrške.

Briga o vašem mentalnom zdravlju neophodna je za ispunjen i sretan život. Ako ste se suočili s ovim ili bilo kojim drugim neugodnim simptomima, pažljivije proučite svoj život. Pokušajte s pisanjem dnevnika kako biste otkrili skrivenu bol i brige koje doprinose vašem uzrujavanju. To će vam pomoći da osvijestite što se događa i dati vam polaznu točku za izlječenje.

Izvor: consciousreminder.com

Tena Ožegić

Ostali članci