Kako negativne misli pretvoriti u pozitivne

Iako se ponekad može činiti teško odbaciti negativne misli i zamijeniti ih onim pozitivnim, to je zapravo samo stvar mentalne igre, za koju imamo sve resurse. Pokušajte, dajte priliku ovoj jednostavnoj, praktičnoj mindfulness vježbi da vas razuvjeri!

Jedna od osnovnih pretpostavki mindfulness je da smo mi ti koji odlučujemo na što ćemo se fokusirati. Potrebno je samo promijeniti kut gledanja na određenu situaciju i odlučiti što biti tema kojoj ćemo posvetiti svoju pažnju. Kako ćemo to učiniti, savjetuje psihologinja Sofija Borojević, autorica knjige 'Mindfullness u praksi' i bloga mindfulnessbeograd.

1. Pokušajte se sjetiti jedne stvari, situacije ili osobe koja je u vam probudila pozitivne emocije.

2. Dozvolite da se taj osjećaj ugode proširi po cijelom tijelu. Dopustite da zahvalnost, dobrota i sreća prožmu vaše tijelo. Osmjehnite se, ako vam odgovara. Taj dobar osjećaj koji vas ispunjava je isti onaj koji imate kad sretnete dobrog prijatelja ili kad ste u zagrljaju voljene osobe - tako ćete ga znati prepoznati.

3. Ostanite u tom osjećaju koliko god smatrate da je potrebno. Kad osjetite da ste gotovi, udahnite i izdahnite, i samo promatrajte što se sljedeće događa. Udahnite ugodne osjećaje a izdahnite kroz osmjeh. Slobodno i s mirom se vratite u sadašnji trenutak.

Prakticirajte ovu vježbu kad god osjetite potrebu i ostanite u tom mirnom i ugodnom osjećaju koliko god vam je potrebno. Pustite da taj osjećaj postoji točno koliko vam je potrebno - ne postoji točan broj minuta koji treba da posveti ovoj vježbi. Kao zagrljaj s najboljim prijateljem koji uvijek traje onoliko koliko je potrebno.







Pripremila: Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci