14 svakodnevnih navika sreće koje odmah trebate usvojiti

Da biste živjeli svoj najbolji život, morate shvatiti da vam se sreća ne događa - ona se događa zbog vas. To ne znači da ćete se stalno osjećati sretnima ako radite sve ispravne stvari. Nitko se cijelo vrijeme ne osjeća sretno. To samo znači da vaši izbori utječu na vaše osjećaje, a ako donosite zdrave odluke, vjerojatno ćete se često osjećati dobro, kaže autorica bloga Tiny Buddha Maria Stenvinkel…

Sreća se gradi dobrim navikama

To je ono čemu svi težimo, zar ne? Sreća, mislim.

Prije sam mislila da se sreća odnosi na moj vanjski svijet. Ako su mi stvari išle kako treba (u karijeri, društvenom životu, vezama itd.), tada sam bila sretna. Ako stvari nisu išle kako treba, a često nisu u jednom ili drugom području života, osjećala sam se frustrirano, bijesno ili poraženo.

Kasnije sam shvatila da dugoročna sreća nije u vanjskim događajima. Počinje iznutra i što je najvažnije, to je vještina koju treba naučiti i razvijati.

Da biste živjeli svoj najbolji život, morate shvatiti da vam se sreća ne događa - ona se događa zbog vas. To ne znači da ćete se stalno osjećati sretnima ako radite sve ispravne stvari. Nitko se cijelo vrijeme ne osjeća sretno. To samo znači da vaši izbori utječu na vaše osjećaje, a ako donosite zdrave odluke, vjerojatno ćete se često osjećati dobro.

Kako bih vam pomogla stvoriti sretniji život, sastavila sam popis od četrnaest navika koje trenutno možete usvojiti. Pročitajte ih, razmislite i usvojite. Pomoću ovog popisa započnite graditi navike koje će vam pomoći u njegovanju sreće, bez obzira na vašu trenutnu situaciju.

1. Potražite svijetlu stranu

Kaže se da svaki oblak ima svijetlu stranu. Ponekad ih je teško pronaći, ali prema mom iskustvu, ona je uvijek tu.

Kad je jedna od mojih prijateljica preminula prije nekoliko godina, teško sam pronašla svijetlu stranu. Život se samo činio nepravednim i brutalnim.

Nakon nekoliko mjeseci odlučila sam usmjeriti svu tu frustraciju, bijes i tugu u promjenu života. Tako sam napustila posao i otputovala na godinu dana. Ono što joj se dogodilo natjeralo me da shvatim da život može biti kratak i htjela sam izvući maksimum iz svog. To je za mene bila svijetla strana.

dom, gitara, kava, odmor

2. Zalijevajte vlastitu travu

Tako je lako uspoređivati se ovih dana. Samim uključivanjem televizora, otvaranjem društvenih mreža ili razgovorom možemo ući u zamku usporedbe. Tako ne gradimo sretan život. To činimo zalijevajući vlastitu travu, a ne gledajući onu svojih susjeda.

Dakle, prihvatite što drugi ljudi imaju i upotrijebite to kao inspiraciju da dođete tamo kamo želite ići. Držite se svoje trake i gradite, stvarajte i njegujte ono čega želite više.

3. Maknite mobitel iz spavaće sobe

Mnogim ljudima je posljednje što vide prije nego što zaspu mobitel. To je također vjerojatno prvo što vide kad se probude. (Priznanje: kriva sam po optužbi kad je ovo u pitanju.)

Provjerom mobitela odmah ujutro dopuštate drugim ljudima, aplikacijama i obavijestima putem e-pošte da diktiraju vaše osjećaje. Dan započinjete reaktivni umjesto da sami odlučite na što ćete se usredotočiti.

Nabavite si alarm koji nije vaš mobitel (ili ga barem stavite u zrakoplovni rad). Zatim stvorite kratku rutinu za spavanje i jutro zbog koje ćete se osjećati dobro. Volim provesti nekoliko minuta u vizualizaciji, meditaciji ili uvažavanju kako bih usmjerila svoju pozornost.

mobitel

4. Postavite podsjetnike za dobro raspoloženje na mobitelu

Oh, ovo je nešto što morate učiniti odmah! Idite u svoj telefonski kalendar i postavite sebi jedan ili dva dnevna podsjetnika. Svako jutro u 9 sati dobivam obavijest "Dovoljna sam" da se podsjetim da sam, bez obzira koliko mi je teško ili što drugi ljudi misle ili kažu, dovoljna!

U 13 sati pojavljuje se još jedna afirmacija u kojoj piše "Zaslužujem najbolje i uvijek to dobivam." Ova mi uvijek izmami osmijeh, jer mi to pojačava vrijednost i tjera me na razmišljanje o tome kako bi moje trenutne okolnosti zapravo mogle biti u mom najboljem interesu.

Lijepo se ponašajte prema svom budućem sebi tako što ćete postaviti barem jedan svakodnevni podsjetnik za dobro raspoloženje. Pomoći će vam, ako je potrebno, da tijekom dana promijenite smjer.

5. Otiđite u šetnju prirodom

Sasvim sam nedavno shvatila snagu povezivanja s prirodom. Ovo je mjesto za ponovno povezivanje i uzemljenje.

Zabavna činjenica: kaže se da priroda u prosjeku ima prirodnu frekvenciju pulsiranja od 7,83 herca (takozvana Schumannova rezonanca).

Ova frekvencija (7,83 herca) navodno je i prosječna alfa frekvencija mozga. Alfa stanje je mjesto u kojem se osjećamo opušteno i smireno. Dakle, neka vam svakodnevna navika bude šetnja prirodom i podešavanje sebe na sretniju i opušteniju verziju sebe.

priroda, sreća

6. Preuzmite 100 posto odgovornosti

Ovo je za mene korjenita promjena. U početku često izbjegavam odgovornost (puno je lakše prebaciti krivnju, kritizirati ili smišljati izgovore, zar ne?), ali ne možete promijeniti situaciju ako za nju prvo ne preuzmete 100 posto odgovornosti.

Pogledajte bilo koje područje u svom životu s kojim niste u potpunosti zadovoljni (vaše financije, zdravlje, karijera, ljubav, društveni život itd.). Zatim odlučite preuzeti punu odgovornost za njegovu promjenu. Moglo bi biti istina da je netko drugi kriv za situaciju, ali jedini način na koji možete promijeniti stvari jest preuzimanje odgovornosti za ono što je pod vašom kontrolom.

7. Prestanite se žaliti

Oh, tako se lako požaliti. Gledati na ono što ne funkcionira ili što drugi ljudi čine pogrešno te kritizirati i osuđivati. Ali to ne rješava nikakve probleme.

Ako vam se nešto ne sviđa, promijenite to. Ako to ne možete promijeniti, jedina opcija vam je promijeniti stav o tome. Sljedeći put kad vam dođe da se požalite, zapitajte se na čemu možete biti zahvalni u ovoj situaciji. Na primjer, ako je vozač autobusa bezobrazan na putu do vašeg posla, možete se usredotočiti i zahvaliti činjenici da se autobusom možete voziti na posao.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci