Piling - odaberite pravi

Piling će vam uz njegu pružiti i užitak ako ga mudro izaberete i pravilno upotrijebite. Donosimo vam vodič pilinga za lice, tijelo te za grubu i hrapavu kožu

Osvježenje kože pilingom podrazumijeva i bol koju pretrpimo jer mislimo da nam čini dobro. Ali s pravim sastojcima ne bi trebalo biti boli – samo koristi. Mudro izabran i pravilno upotrijebljen piling napravit će čudo suhoj, dehidriranoj i sivoj koži. Skinut će odumrle stanice, a time i prljavštinu te istodobno njegovati kožu.

Uz redovitu svakodnevnu njegu, za zdravu i sjajnu kožu potreban je piling koji ubrzava proces stvaranja novih stanica i poboljšava cirkulaciju. Rezultat je sjajna, blistava i zdrava kože. Nakon uporabe pilinga koža bolje upija kozmetičke preparate pa i hidratantna krema za lice daje bolje rezultate. Nisu svi pilinzi jednaki. Mnogi sadrže umjetne boje, mirise i kemikalije. No na tržištu postoje i oni od prirodni, u kojima se nalaze sastojci poput bademova ulja, šećera i mekinja.

Za lice

POTRAŽITE:
Nježne pilinge na bazi šećera, jojobe, zrna mekinja ili badema. Zob i med preporučuju se za smirivanje kože izložene stresu, a masnu kožu sklonu aknama tretirajte usitnjenim sjemenkama grožđa.
IZBJEGAVAJTE:
Jake sastojke poput krupne morske soli, koštica marelice ili ljuski lješnjaka koje su pregrube za osjetljivu kožu lica, te nanošenje pilinga neposredno prije izlaganja suncu.
SAVJETI:
Pilinzi sadrže esencijalna ulja koja imaju različite mirise i namjene. Primjerice, geranij ili ždralinjak idealan je za zatezanje i tonus, dok kamilica umiruje osjetljivu kožu. Kadulja je dobra u borbi protiv akni i mitesera, a limun osvježava. Ako piling sadrži esencijalna ulja, treba ga ostaviti da djeluje nekoliko minuta.

Ako je vaša koža osjetljiva, sklona aknama ili imate opekline od sunca, budite krajnje oprezni. U tim slučajevima piling može pogoršati stanje kože pa izbjegavajte čvrsto trljanje. Prije uporabe, staklenku ili tubu pilinga koja čuva njegove vrijedne sastojke dobro je staviti pod mlaz vruće vode. Toplina će otopiti masne tvari koje će tako lakše prodrijeti u kožu.

Za tijelo

POTRAŽITE:
Veće granule kao što su krupna morska sol, šećer, smrvljeni orasi, zrnje kave, prah od bambusa i žitarica, npr. pšenice ili kukuruza.
IZBJEGAVAJTE:
Nanositi piling na osjetljivom, iritiranom i netom obrijanom dijelu kože. Nemojte jako trljati piling na područja vrata, dekoltea i grudi gdje je koža tanja i nježnija, a izbjegavajte i rukavice za pranje od grubih  biljnih vlakana posebno nakon sunčanja.
SAVJETI:
Za piling cijelog tijela dovoljne su dvije jušne žlice preparata. Kružnim ga pokretima utrljajte u vlažnu kožu počevši od stopala prema gore. Ne uklanjajte dlačice i ne stavljate piling isti dan jer će to dvostruko iritirati kožu. Kako na leđima ima više lojnih žljezdica nego na ostalim dijelovima tijela to područje dobro istrljajte. Nakon pilinga tijelo isperite hladnom vodom koja će stisnuti pore. Kožu lagano osušite ručnikom, a zatim nanesite esencijalno ulje koje će kožu učiniti svilenkastom i mekom.

Za grubu kožu

POTRAŽITE:
Grube i neobrađene sastojke kao što su ljuske lješnjaka, koštice iz voća, smrvljeni orasi, krupna sol ili šećer, te guste, ljepljive pilinge koji odlično prijanjaju na laktove, koljena i stopala.
IZBJEGAVAJTE:

Izrazito masne i kremaste preparate koji se lako skidaju te fina zrna šećera ili jojobe jer nisu dovoljno gruba da skinu tvrdu i ispucanu kožu.
SAVJETI:
Kada nakon kupke ili tuširanja koža omekša, lakše je pozabaviti se grubim točkama. Piling na bazi soli ili šećera utrljajte rukavicom ili, ako je riječ o stopalima, kamenom plovućcem. Iako su dvije jušne žlice dovoljne za cijelo tijelo, ne škrtarite s pilingom kada je riječ o tvrdim, ispucanim i isušenim dijelovima vašega tijela. Te dijelove pilingom možete tretirati tri puta tjedno.

No, ne pretjerujte jer i grubu kožu možete oštetiti. Ovim je dijelovima potrebna posebna njega, pa nakon uklanjanja odumrlih stanica, nanesite kremu ili gel na bazi ureje koja intenzivno vlaži i njeguje kožu. Dobro pripremljeni laktovi i pete bolje će upiti hranjive sastojke. Činite li to redovito, te će zone  postati nježne i meke.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci