Anti-age vježba za obraze

Kako biste pratili promjene kroz koje će vaše lice proći, prije nego što počnete vježbati, autorica vježbi Seka Zebić predlaže da snimite nekoliko svojih portreta, jedan sprijeda i iz profila, bez osmijeha. Na osnovi fotografija odaberite vježbe koje su potrebne vašem licu. Nije nužno sve vježbe izvoditi odjednom, ali se za najbolji učinak preporučuje da se izvode tijekom jutra. Nakon dva ili tri tjedna vježbanja snimite nove fotografije u identičnoj pozi, s istom frizurom i šminkom kao na prethodnoj uspoređujući rezultate

Seka Zebić

Seka Zebić

Vježbama se mišićima obraza vraćaju čvrstoća i napetost, tako da obrazi izgledaju puniji, podignutiji, svježi i mlađi. Vježbu izvodite sjedeći.

vježbe liceŠirite bradu prema ušima, zatvorenih usana nastojeći načiniti široko „I“,brojeći do šest. Napeti položaj zadržite brojeći do šest i sporo popuštajte napetost brojeći do šest. Ponovite 3 - 4 puta.

seka zebićVježba je preuzeta iz knjige ‘Kako zaustaviti starenje’ mr. ph. Seke Zebić. Knjiga ili DVD s vježbama mogu se nabaviti na www.gimnastikalica.com

Preporučujemo

Ostali članci