Što večerati za bolji san

Teško spavate za sparnih ljetnih noći? Evo što američka holistička liječnica Ellen Vora savjetuje da bismo trebali češće jesti jer hrana, odnosno probavni procesi, uvelike utječu na kvalitetu sna...

1. Fermentirana hrana
Prirodno fermentirana hrana utječe na zdravlje naših crijeva a zdrava probava je preduvjet da se naše tijelo osjeća ugodno. U stvari, postoji izravna povezanost između crijeva i mozga, to je živac vagus. Kada je mozak opušten, on daje dozvolu crijevima da posveti energiju probavi. Stoga, za mirniji san, za večeru odaberite miso juhu, kiseli kupus, napitak od jabučnog occa, jogurt ili kefir (ako podnosite laktozu) ili lakto-fermentirane krastavce.

2. Škrobasti gomolji
Kako biste poboljšali crijevnu floru, uz fermentirane namirnice, potrebno je jesti i gomoljasto povrće koje je bogato škrobom, primjerice, batat, krumpir ili manioka korijen. Ovo povrće vole dobre bakterije iz crijeva, pa njihovom konzumacijom direktno pomažemo njihov razvoj.

3. Trešnje
Ako vam navečer škodi voće, odličan popodnevni međuobrok su trešnje. Bogate su kompleksom vitamina B (koji utječe na zdravlje živčanog sustava i neizravno kontrolira spavanje) i magnezijem (koji opušta mišiće i vraća miran san), pa čak i melatoninom, koji nazivaju hormonom sna. Melatonin u trešnjama u prirodnom je obliku pa ga naš organizam, pokazuju istraživanja, može najbolje iskoristiti.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci