Pet koraka do svjesnog hodanja

Nakon dana u uredu sjedeća meditacija nije uvijek prikladan način opuštanja. Onih dana kad želite utišati um i pobjeći u prirodu, iskušajte svjesno hodanje koje usmjerava pozornost na tijelo i sadašnji trenutak. Kako početi savjetuje kineziologinja Ana-Marija Jagodić Rukavina, utemeljiteljica Body Tracking metode hodanja:

1.BUDITE SAMI SA SOBOM Za svjesno hodanje ne trebate prijateljicu, mobitel ili slušalice u ušima. Nemojte se mentalno isključiti da biste uključili tijelo i um.

2. PROTRESITE RUKE Prije početka hodanja tri, četiri puta energično protresite obje ruke, iz ramena, kao da pokušavate s rukava stresti prašinu. Dobro je ako osjetite blage trnce. Time aktivirate i oživljavate energiju u gornjim udovima da biste prilikom hodanja lakše osvijestili držanje svojih ruku i njihove zamahe koristili što svjesnije.

3. NARASTITE Dok hodate, zamislite da sami sebe promatrate bočno – osvijestite svoju visinu i pokušajte se cijelo vrijeme izduživati – biti što viši. Kad prkosite sili gravitacije, najkvalitetnije ćete koristiti mišiće trupa.

4. RITMIČNO DISANJE Uskladite ritam hodanja s disanjem: osam koraka neka traje udisaj na nos, a osam koraka izdisaj na usta. Ovakav način disanja pokreće, čisti i osnažuje vitalnu energiju.

5. OSVIJESTITE PRSTE Stopala spuštajte na tlo pravilno – najprije petu pa potom pritisak postupno prebacujte na prste, svjesno se odgurujući prstima u sljedeći korak. Na taj ćete način bolje aktivirati mišiće stražnje strane nogu, gluteusa i leđa, a tijelo će se bolje ispraviti.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci