Moć afirmacija

Nevjerojatan je broj misli koje nam svakodnevno prolaze kroz glavu. Nažalost, većina tih misli hrani naša podsvjesna negativna uvjerenja i koči nas na putu do ljubavi ili uspjeha. Evo kako možete reprogramirati svoj život uz pomoć afirmacija

Prema nekim istraživanjima, dnevno nam kroz glavu prođe između 45 000 i 51 000 misli, što dođe na otprilike 50 misli u minuti, a od toga je, kod većine ljudi, 80-90 posto tih misli negativno. Zvuči strašno? Ono što vam se može činiti još strašnije jest da upravo te negativne misli hrane naša negativna unutarnja vjerovanja. Većina nas pod takvom bujicom jednostavno nema snage osloboditi ih se i postane bespomoćno zarobljena u negativnim razmišljanjima. Naučimo li zamijeniti te negativne misli pozitivnima, otvorit će nam se novi obzori – preoblikovat ćemo život i zdravlje, povratiti životnu radost i strast te ćemo moći ostvariti što god poželimo. Razvijanje pozitivnog načina razmišljanja nije podli marketinški trik suvremenog self-help pokreta, već jedna od najmoćnijih i najvažnijih životnih strategija.

Kako stvaramo vlastitu stvarnost

Misli su moćne – mogu se prenijeti s osobe na osobu, promijeniti naš mentalni sklop, iscijeliti bolesti. Njima stvaramo vlastitu stvarnost – ako su pozitivne, i stvarnost je plodonosna, no ako su mračne i negativne, i život nam postaje takav. Ako osvijestimo osnovno pravilo da je naša sadašnjost rezultat naših prošlih misli i da će se budućnost odviti shodno našim trenutačnim mislima, otvorit ćemo mnoga vrata prema pozitivnim životnim situacijama, u čemu nam nadasve može pomoći tehnika pozitivnog afirmiranja.

Ponavljanje afirmacija prisiljava nas da se usredotočimo na unutarnje ciljeve i podsjeća da svjesno razmišljamo o svojim riječima i mislima. Važno je shvatiti da ako ponavljamo afirmacije nekoliko minuta, a ostatak dana razmišljamo negativno, to će neutralizirati učinak pozitivnih misli. Dakle, želimo li pozitivne rezultate, trebamo odbiti razmišljati negativno. Svjesno se koristeći ovom tehnikom, utjecat ćemo na svoju podsvijest i tako preoblikovati stajališta, navike (primjerice prestati pušiti), ponašanje i reakcije te ukloniti štetu uzrokovanu negativnim, bilo vlastitim bilo tuđim ponavljanjima (o našem izgledu, mogućnostima, kvalitetama).

Pozitivno "pranje mozga"

Osvijestite da su afirmacije puno više od samog ponavljanja riječi. To je cjelovit proces reprogramiranja u kojemu postajemo svjesni svojih svakodnevnih misli i riječi, odabirući da mislimo i projiciramo samo pozitivno. Možemo reći da je to svojevrsno „pranje mozga“ kod kojeg izabiremo koja negativna vjerovanja želimo isprati. Um će lakše prihvatiti promjenu ako ga prvo umirite (šetnjama, vježbama disanja, laganom glazbom) te postupno afirmacijama naviknete na pozitivan način razmišljanja.

Što je koncentracija dublja, što više vjere i osjećaja ulažete, rezultati će biti brži i snažniji. Uz izjave možete primijeniti i vizualizacije, primjerice zlatne zrake ili mekanu srebrnu maglicu kako se magično slijevaju na vas, nekoga drugog ili jednostavno odlaze u okoliš čineći sve ljude sretnima i ispunjenima...

Pogreške kod kovanja afirmacija

Osnovna smjernica u radu s afirmacijama jest da prvo dobro razmislite kakav biste željeli da vam bude život te o područjima koja biste željeli unaprijediti. Zatim kraj svake bilješke dodajte nekoliko pozitivnih afirmacija (koje se odnose na nju). Afirmacije trebaju biti kratke, točno određene, jednostavne za zapamtiti, u sadašnjem vremenu te pozitivne i konstruktivne, usmjerene na ono što želite, a ne na ono što ne želite.

Primjerice, ako ste kao jednu od važnih stvari koje želite poboljšati napisali „posao koji me ispunjava“, onda bi jedna od afirmacija koja se nadovezuje na tu želju mogla biti „Imam prekrasan posao koji me ispunjava na svim razinama“. Najčešće pogreške kod kovanja afirmacija bi glasile ovako: „Imat ću prekrasan posao koji će me ispunjavati na svim razinama“ ili „Ne radim više ovaj iscrpljujući posao“. Cilj želite ostvariti upravo sada, a ne u nekoj nedefiniranoj budućnosti i sve riječi u afirmaciji moraju biti pozitivne.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci