Kako zaspati za 30 sekundi

Stres i anksioznost uzrokuju podizanje razine kortizola u ljudskom tijelu, zbog čega mnogi ljudi imaju poteškoća kada se žele opustiti i zaspati. Dr. Alan Mandell, kiropraktičar s Južne Floride, koji je postao poznat po svojim video uradcima kojima svjetuje ljude kako mogu ispraviti svoje držanje, ukloniti bolove u vratu i leđima te općenito poboljšati zdravlje, daje kratku uputu o tome kako se može uz pomoć akupresure brzo utonuti u san

Čudesan liječnik

Dr. Alan Mandell svojim je videosnimkama pomogao tisućama ljudi diljem svijeta da ozdrave prirodnim putem bez uporabe lijekova, opasnih nuspojava i invazivnih postupaka.

Ima dugogodišnje iskustvo u biomehanici kralježnice i čvrsto vjeruje da nikada ne smijemo podcijeniti iscjeljujuće sposobnosti našeg bića. U svom radu posebnu pažnju posvećuje pomaganju djeci s posebnim potrebama.

U ovom videu opisuje kako se, jednostavnim pritiskom akupresurne točke na dlanu, možemo brzo opustiti i zaspati.

"Milijuni ljudi u cijelom svijetu imaju poteškoće s opuštanjem i spavanjem zbog stresa i napetosti u tijelu. Pokazat ću vam nešto što će djelovati poput čuda. Ova akupresurna točka je vrlo moćna jer stimulira neurološke impulse u mozgu. Mozak tada luči određene supstancije koje vam daju trenutno opuštanje. Osjetit ćete umor i težinu iza očiju.

Pokazat ću vam kako možete aktivirati tu akupresurnu točku. Nalazi se odmah ispod malog prsta ruke. Nađete li liniju koja se siječe na mjestu gdje se prst spaja s dlanom, to je vaš orijentir. Na sredini malog prsta osjetit ćete tetivu. Unutar te tetive, iznad linije je označena točka koju ćete pritisnuti vrhom palca druge ruke.

Držite palac na toj točci 30 sekundi i počet ćete osjećati promjene u pozadini očiju i u gornjem dijelu nazalnog područja. Većina ljudi osjetit će umor i kako im oči postaju teške. To je stvarna neurološka promjena koja se događa u središnjem živčanom sustavu. Čvrsto držite palac na toj točci. Ako je potrebno, možete pritisak održati 60 sekundi. Većina osjeća promjene i nakon što pritisak prestane.

Ovo možete činiti kad god vam je potrebno. Pomoći će vam da se umirite i puno brže zaspite."

Pripremila Snježana Krčmar

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci