Kako koristiti noćne afirmacije za bolji san?

Neki ljudi mogu spavati kao beba, bilo gdje, bilo kad i u roku od nekoliko sekundi. Ali većina se ipak bori sa nesanicom ili poremećenim obrascima spavanja. Ako nemate redoviti raspored spavanja, vaše tijelo nema priliku prilagoditi se ritmu i rutini. Tu vam mogu pomoći noćne afirmacije

Dobrobit noćnih afirmacija

Noćne afirmacije mogu olakšati bolji fokus, utišati vaš um i umanjiti tjeskobu i potaknuti opuštanje. To su prilično moćne mini mantre.

A ako imate anksiozni poremećaj ili ste pod pojačanim povremenim ili kroničnim stresom, tada noćne afirmacije prije spavanja mogu biti posebno korisne jer su usmjerene prema izgradnji sklada, samopouzdanja i unutarnjeg mira.

Što su točno noćne afirmacije za spavanje?

"Noćna afirmacija postupak je davanja pozitivnih izjava o sebi prije nego što zaspim, poput “Dao sam sve od sebe danas" ili "dok tonem u san, oslobađam se briga i napetosti ", kaže dr. Alex Dimitriu, koji je certificiran za psihijatriju i medicinu spavanja.

To bi trebalo pomoći u poboljšanju raspoloženja i samopouzdanja, tako da se možete osjećati opuštenije i sretnije. Teško je zaspati kad se osjećate napeto ili zabrinuto, a ponavljanjem pozitivnih noćnih afirmacija mogli biste pomoći u smirivanju uma.

Poboljšavaju li noćne afirmacije san?

“Slično kao molitva ili meditacija prije spavanja, noćne afirmacije mogu imati umirujući učinak i mogu smanjiti tjeskobu, što zauzvrat može poboljšati sposobnost da brže zaspimo i ostanemo spavati", objašnjava dr. Dimitriu.

A postoje i neka istraživanja koja pokazuju da pozitivne afirmacije mogu biti korisne za poboljšanje cjelokupnog zdravlja.

Smatrajte ih sličnima vježbama zahvalnosti, poput pisanja dnevnika prije spavanja ili ujutro nakon buđenja. Samo shvatite da će vaš stav, trud i namjera igrati veliku ulogu u tome koliko vam noćne afirmacije pomažu. 

Kako stvoriti noćne afirmacije da bi bolje spavali?

"Savjetovao bih ljudima da odaberu afirmacije koje su im osobno značajne i na koje se mogu reflektirati, umjesto na generičke fraze koje se samo izgovaraju", objašnjava dr. Dimitriu. Na ovaj način postoji individualiziraniji pristup koji je prilagođen vašim osobnim strepnjama, mislima i osjećajima kako bi se postigao osjećaj smirenosti.

Ako srce i namjera nisu aktivirani da izazovu odgovor, afirmacije neće imati snagu. Umjesto da uzimate primjere noćnih afirmacija s različitih internetskih stranica ili knjiga, zapišite nešto svojstveno samo vama.

Možete ih mijenjati svake noći ili povremeno.

I što god radili - nemojte bilježiti ove afirmacije na mobitelu ili računalu. Umjesto toga, zapisujte ih na papir kako biste lakše pratili svoje misli i ponovno ih pročitali kad osjetite potrebu. 

"Bilo da se radi o molitvi, meditaciji ili noćnoj afirmaciji, sve su ove aktivnosti zasigurno bolje od toga da posljednje trenutke dana provedete na mobitelu", kaže dr. Dimitriu. Stoga, držite tehnologiju izvan spavaće sobe, jer će vas držati budnima i ometati san.

Iznad svega, težite dosljednosti, gdje svake večeri izgovarate ove noćne afirmacije prije spavanja kako biste ušli u praksu smirivanja tijekom rutine prije spavanja. "To mozgu daje priliku da bude miran dok ste još budni. Puno nesanice i problema sa spavanjem proizlazi iz razloga što ljudi nemaju dovoljno vremena za odmor ili barem vremena da mozak uspori i pripremi se za san", objašnjava dr. Dimitriu.

Dakle, noćne afirmacije ili bilo kakva tiha i reflektirajuća aktivnost prije spavanja mogu omogućiti da brže zaspite i ostanete dulje spavati.

Izvor: wellandgood

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci