Kako brže zaspati: Tri koraka do sna

Postoji paradoks kad je riječ o snu – zaspimo kad se ne trudimo, a kad nastojimo usnuti, mozak prati taj naš napor i to nas drži budnima. Nesanica je vrlo frustrirajuća, pogotovo ako se događa često. Onda kad ne pomaže ni čaj od kamilice ni brojanje ovaca, pokušajte sljedeće...

1. Ritual slušanja priča nije rezerviran samo za djecu. Ušuškajte se u krevetu pa zamolite nekoga da vam pročita kratku priču, poemu ili poeziju. Nemate li pri uzglavlju entuzijastičnog čitača, iskoristite prednosti tehnologije. Mobilne aplikacije, poput Calm ili Sleep Stories, nude desetke umirujućih, uspavljujuće monotonih priča na engleskome jeziku koje će vas ispratiti u san.

2. Pošpricajte na jastuk razrijeđeno eterično ulje prirodne lavande. Prema istraživanju američke organizacije The National Sleep Foundation, udisanje mirisa ove mediteranske biljke prije spavanja osigurava dublji san, pa ćete ujutro biti puni energije i osjećati se poletnije.

3. Ostavite dan i brige iza sebe uz opuštajuću kupku.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci