Debljate li se od tjelovježbe?

Umjerenost je zlatno pravilo dobrog osjećaja, a to se odnosi i na tjelesne akti­vnosti. Prije no što nastavite trenirati, upitajte se pretjerujete li u vježbanju!

Poznato je da tjelesna aktivnost potiče metabolizam. No, djeluje li ona tako na svakoga? Lyn-Genet Recitas, američka holistička nutricio­nistkinja i autorica niza knjiga The Plan, koje nude metode gubitka viška kilograma i poboljšanja zdravlja, tvrdi da tijelo previše tjelovježbe može percipirati kao stres pa počinje lučiti niz hormona koji, u konačnici, usporavaju metabolizam.

Međutim, pitanje je što nekome predstavlja previše fizičke aktivnosti. Budući da smo svi različiti, ne postoji univerzalan odgovor za sve, piše nutricionistkinja. Neki od znakova da se previše iscrpljujete su: umor, razdražljivost, povećan apetit nakon treninga, akne, promjene raspoloženja, ozljede i pojačano opadanje kose.

Primijetite li takve simptome, nutricionistkinja savjetuje da smanjite broj tjednih treninga ili promijenite tip tjelovježbe. „Prestanite se mučiti i pronađite što vam najbolje odgovara i ono što je najvažnije – pronađite aktivnost koja je zabavna, bavite se onim što obogaćuje vaš duh“, zaključila je Lyn-Genet Recitas.

Osnovne smjernice za zdravo vježbanje

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci