8 stvari koje je dobro raditi u doba korona virusa: sprečavaju anksioznost, napad panike i smanjuju stres

Stručnjaci ističu da sljedećih šest navika smanjuju strah i anksioznost tijekom epidemije korona virusa

Koronavirus je postao vodeći izazov suvremenog društva, a suočavanje s negativnim informacijama o ovom virusu, broju oboljelih, broju preminulih, kao i promjena svakodnevnog života uslijed epidemije, mogu imate negativne posljedice na mentalno zdravlje svakog čovjeka koji se ne zna izboriti sa stresom i panikom.

U vladavini epidemije po pitanju mentalnog zdravlja najviše su ugrožene anksiozne osobe, kao i osobe kod kojih je razvijen opsesivno-kompulzivni poremećaj. Ako u svom domu imate nekoga tko se suočava s napadima panike i anksioznošću, važno je da mu pružite podršku, umirite ga i pokažete veliku ljubav i solidarnost.

Trenutna situacija je jedan veliki test za sve nas. Sada je vrijeme da pokažemo koliko smo osviješteni i spremni da se borimo sa životnim olujama s velikom dozom optimizma i vere, kako u sebe, tako i druge ljude.

S najvišim rizikom od anksioznosti tijekom epidemije suočavaju se oni koji među članovima porodice i prijateljima imaju osobe starijeg životnog doba ili one koji su već oboljeli od virusa Covid-19.

Ipak, umjesto da dozvolimo da nas panika optereti i strah savlada, poželjno je da se fokusiramo na pomaganje drugima, prestanemo sami da širimo paniku i svima uputimo riječi podrške i pozitivnih vibracija.

Iako u je u suočavanju s trenutnim izazovom otežano negativne misli zamijeniti pozitivnim, predlažemo vam šest načina koji će pomoći da smanjite anksioznost tijekom epidemije i spriječite napad panike:

1. Njegujte svoje navike i rutine i kod kuće

2. Izbjegavajte neprovjerene vijesti, ali ostanite informirani o ključnim stavkama za sprečavanje epidemije

3. Spavajte i odmarajte - to je važno za vaš imunosni sustav

4. Jedite zdravu hranu - izbjegavajte brzu hranu koja podržava lučenje kortizola (hormona stresa)

5. Smanjite unos alkohola i kofeina

6. Vježbajte - umjerena fizička aktivnost je dobra za opuštanje i imunitet

7. Omiljene aktivnosti - usmjerite se na aktivnosti koje vas opuštaju (meditirajte, slušajte muziku, čitajte knjige...)

8. Razgovarajte sa stručnjacima - ako ne možete funkcionirati zbog straha ili anksioznosti, pozovite telefonom stručnjake iz oblasti psihologije koji će vam dati savjete i smjernice ili organizirajte online seansu s terapeutom.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci