Super trening - plivajte kao da stopirate!

Vježba kojom ćete ojačati ruke

Kad je previše vruće za vježbanje na kopnu, prebacite se u more, rijeku ili jezero! Umjesto kratkih plivačkih dionica, koje se više mogu okarakterizirati kao namakanje u moru, pretvorite plivanje u trening. Vježbanje u vodi poboljšava fleksibilnost, izgrađuje snagu i izdržljivost dok je istodobno nježno prema zglobovima.

Odaberite omiljeni stil plivanja, ali umjesto otvorenih dlanova, šake čvrsto stisnite, a palčeve podignite – kao da autostopirate. Plivajte tako 10 - 12 metara, zatim se odmorite jednu, dvije minute pa sve isto ponovite šest puta. Primijetit ćete koliko se u klasičnom plivanju oslanjamo na dlanove kojima se, kao malim veslima, odgurujemo kroz vodu.

Iako se na početku može činiti kao da stojite u mjestu, ovom ćete vježbom ojačati ruke, posebno njihovu unutarnju stranu, i poboljšati zamah, što će rezultirati lijepo oblikovanim rukama i bržim plivanjem.

Plivanje - najduhovnija tjelesna aktivnost

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci