Slackline: Fizička i mentalna vježba koju morate isprobati

Ako vas fasciniraju akrobati ili samo želite poboljšati ravnotežu tijela i mišiće trupa da biste lakše svladali joga položaj ratnika III, iskušajte slackline. Donijet će vam i mnoge mentalne dobrobiti...

To je fizička i mentalna aktivnost koju čini hodanje po rastezljivoj traci (gurtni) rastegnutoj između dva uporišta, a najčešće su to dva stabla ili stijene. Sami određujete visinu, a cilj je jednostavan – prijeći s jedne strane na drugu prkoseći sili gravitacije, što je mnogo teže nego što zvuči.

Ovom aktivnošću mogu se baviti svi, bez obzira na dob i kondiciju, koji žele poboljšati snagu i ravnotežu tijela, ojačati koljena, kukove i skočne zglobove, kao i unutarnje leđne i trbušne mišiće.

Hodanje po traci razvija i osjećaj za položaj vlastitog tijela u prostoru, kao i koordinaciju pokreta, a ujedno poboljšava držanje tijela i uči nas tehnici pravilnog hodanja.

Ovo nije samo fizička vježba, nego i mentalna jer njome prevladavamo strahove, jačamo strpljenje i koncentraciju, a fokusirajući se na održavanje ravnoteže, bivamo u trenutku i otpuštamo stres. Trake za slackline različite su širine, a početnicima se preporučuje traka srednje širine, otprilike 3,5 centimetra (cca 200 kn).

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci