Sensa loves: Čisto za kosu, čisto za planet

Priroda je u središtu vrijednosti brenda LEONOR GREYL već od njegova osnivanja 1968. godine. Danas se taj stav odražava u nizu 'prioriteta' koji pridonose zaštiti našeg planeta. S ekološki prihvatljivim formulama na bazi prirodnih sastojaka, koje su koncentrirane kako bi se ograničila količina potrebne ambalaže, proizvodi ovog brenda - koji se nikad ne testiraju na životinjama - vode računa o okolišu

Fenomen clean beauty prvo je nastao u sjevernim zemljama; Skandinavci su oduvijek bili predvodnici u odgovornosti za okoliš i recikliranju. Danas žene sve češće primjećuju da im koža postaje ranjiva. U potrazi su za proizvodima koji vode računa o epidermi i dijele njihovu brigu o okolišu.

Što je s ambalažom?
„Jedan od naših prioriteta jest smanjiti, koliko je moguće, sve što je namijenjeno bacanju, a da se ono što ostane može reciklirati“, poručuju iz brenda. Bočice, kao i kartonske kutijice pro­izvoda LEONOR GREYL izrađeni su od PET ambalaže, jednog od pet materijala koje reciklira Eco Emballage. Štoviše, brend je nakon 2015. godine prestao proizvoditi plastične vrećice i zamijenio ih ekološkim, papirnatim vrećicama. Najnoviji partnerski odnos sklopljen s udrugom La Collecte du Coiffeur također je dio te posvećenosti jer će se neka pakiranja, upotrebljiva za proizvodnju energije (kao tube za boju i aerosoli), moći ukloniti u skladu sa sadašnjim standardima zaštite okoliša.

Potpora pčelama
Predsjednica tvrtke Caroline Greyl posebno obraća pažnju na načine kako svakodnevno pridonositi zaštiti našeg planeta. Iz tog razloga već nekoliko godina sponzorski podržava udrugu The Sea Cleaners, čija je misija izgraditi katamaran Manta koji može prikupiti više od 100 tona plastike po jednom isplovljavanju. Tako prikupljen otpad će se reciklirati i/ili prenamijeniti. Za svaki prodani proizvod u svojoj online trgovini LEONOR GREYL ovoj organizaciji donira 1 euro.

Kao nastavak svoje filozofije, brend LEONOR GREYL također već niz godina sponzorira ekološki pčelinjak, zahvaljujući udruzi Un Toit pour les Abeilles. Pružajući utočište pčelama, obitelj Greyl s ponosom preuzima aktivnu ulogu u zaštiti ove ugrožene vrste, a time i oprašivanja biljaka i očuvanju biološke raznolikosti. Pčele nam zahvaljuju na svoj način: proizvodeći ukusni med od lavande koji podsjeća na dragocjeni zlatni eliksir, sastavni dio „Shampooing au Miel“. Kad god je to moguće, LEONOR GREYL nastoji očuvati Zemlju i prirodna bogatstva do kojih iznimno drži.

Tajna formule
Jednako kao i njegov tast i prethodnik Jean-Marie Greyl, direktor istraživanja i razvoja David Brooks u svojim formulacijama u najvećoj mogućoj mjeri koristi prirodne sastojke, po mogućnosti iz biološkog uzgoja, vodeći računa o sljedivosti njihovih sastavnih dijelova. „Kvaliteta proizvoda koje izrađujemo nam je prioritet“, pojašnjava Caroline Greyl, predsjednica tvrtke.

„Budući da su oni 'made in France', osiguravamo strogu kontrolu proizvoda i sigurnost za potrošače.“ Brend se oduvijek ponosio svojom posvećenošću kvaliteti, kako u odabiru sastojaka i biljaka, tako i u izradi svojih formula. LEONOR GREYL odabire sirovine iz cijelog svijeta, s naglaskom na kvalitetu, a njegovi dobavljači jamče izbor i sljedivost sirovina pomoću fizikalno-kemijske analize. „Kad god je to moguće, skraćujemo i optimiziramo opskrbni lanac dajući prednost lokalnim dobavljačima, ali naravno, ne nauštrb kvalitete“, dodaje David Brooks.

Više na www.leonorgreyl.com

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci