Koje namirnice treba izbjegavati želite li zdrav i blistav osmijeh?

Samopouzdanje je ključ nevjerojatnog prvog dojma, a najlakši način da brzo povećate samopouzdanje je blistavo bijeli osmijeh. Zdrav osmijeh proizlazi iz kombinacije dobrih navika pranja zuba i prilagođene prehrane. Pogledajte ovaj popis namirnica ako želite zadržati bijeli osmijeh…

Postoje namirnice koje ostavljaju mrlje na zubima i poništavaju učinke izbjeljivanja i dobru zubnu higijenu. Evo najčešćih namirnica koje treba izbjegavati kako biste zadržali bijeli osmijeh:

Kava i čaj

Najbrži način da se ponište učinci izbjeljivanja jest pijenje „tamnih“ napitaka za koje se zna da ostavljaju mrlje na zubima. Ta pića uključuju kavu, čaj i crno vino.

Povremena šalica kave ili čaša vina nije problematična, ali pijenje jedne od ovih tekućina jednom dnevno smanuje sjaj vašeg bijelog osmijeha. Ako ne možete odoljeti iskušenju dnevne šalice kave, pokušajte oprati zube odmah nakon toga kako biste smanjili učinke nastanka mrlja.

Slatki napitci

Druga namirnica koju treba izbjegavati kako bi se spriječilo mrljanje je bilo koja vrsta slatkog pića. To uključuje voćne sokove, gazirana pića i vrući kakao. Bakterija u ustima razgrađuje se na jednostavne šećere što stvara kiselinu u ustima.

Ovo troši caklinu na površini zuba. Dodavanje šećera iz pića samo pogoršava učinak zbog kojeg se zubi lako oboje.

Bomboni

Baš kao i slatka pića, slatkiši povećavaju razinu kiseline u ustima. Ljepljivi slatkiši lako ostaju na površini zuba pogoršavajući utjecaj erozije cakline. Od previše slatkiša u prehrani možete očekivati ne samo karijes već i mrlje. Svakako posjetite svog zubara dva puta godišnje radi dubinskog čišćenja ako jedete slatkiše.

Hrana s visokim udjelom škroba

Izbjegavajte preveliku količinu kruha, tjestenine, riže i druge hrane s visokim udjelom škroba ako želite zadržati bijele zube. Šećer od škroba nije lako razgradiv ni vašem tijelu ni vašoj slini.

Ova hrana podiže razinu kiseline u ustima i pretvara se u šećer u krvotoku što je čini općenito nezdravom. Ako ne možete izbjeći hranu s visokim udjelom škroba, radije se odlučite na cjelovite žitarice kako biste smanjili učinke šećera. Kruh od cjelovitih žitarica, smeđa riža i slatki krumpir izvrsne su alternative.

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci